Close

4 rzeczy, których nie wiedziałeś o outlecie

Centra outletowe z roku na rok zyskują w Polsce na popularności. Dzięki niższym cenom oraz zmianie nawyków zakupowych klienci chętnie decydują się na zakupy w Outlecie. Co jest sekretem tej popularności?

  1. Obecność marek premium

Centra outletowe mają w swojej ofercie szeroki wybór marek z kategorii moda, sport, buty, biżuteria, czy nawet artykuły gospodarstwa domowego. Lubiane i popularne na całym świecie marki są na co dzień dostępne w portfolio najlepszych outletów. Jednak wśród klientów szczególnym uznaniem cieszą się te centra, które wyróżniają się obecnością salonów z segmentu premium. To sprawia, że coraz większa grupa konsumentów decyduje się na wybór outletu jako destynacji zakupowej.

Nasi klienci cenią sobie oryginalność i wybierają produkty znanych polskich i międzynarodowych marek. Ponadto w Designer Outlet Warszawa mogą zrobić zakupy w salonach oferujących produkty z segmentu premium, jak na przykład Armani, Tommy Hilfiger, Pinko, czy Liu Jo i wiele innych. Warto podkreślić, że w portfolio Designer Outlet Warszawa są również marki, których salony są jedynymi w Polsce – mówi Agnieszka Kuś, Marketing Manager Designer Outlet Warszawa.

  1. Dostępność najnowszych trendów

W dobie mediów społecznościowych i szybkiego obiegu informacji współczesny konsument jest na bieżąco z najnowszymi trendami. Dla klientów ważne jest, aby odzież, obuwie, dodatki i akcesoria były stylowe oraz na czasie, a często również sygnowane logotypami ulubionych marek. Szeroka oferta outletowa idealnie wpasowuje się w te oczekiwania, a co więcej, daje możliwość zakupu najlepszych produktów w cenach znacznie bardziej przystępnych niż w regularnych centrach handlowych.

  1. Podwójne przeceny

Podczas gdy na rynku okresowość wyprzedaży jest czymś oczywistym, w outletach przeceny obowiązują codziennie. W czasie popularnych sezonowych obniżek cen oferta outletów staje się jeszcze bardziej atrakcyjna – rabaty dotyczą produktów, które już wcześniej były objęte przeceną, a więc obniżka jest podwójna. Outlety to jedyne miejsca, w których tego typu promocje się kumulują.

  1. Darmowy parking

Bezpłatne parkowanie w centrum handlowym często należy do rzadkości. Opłaty za pozostawienie samochodu przy galerii bywają wysokie i dodatkowo obciążają kieszeń. Dlatego centra outletowe wychodzą naprzeciw potrzebom klientów, udostępniając swoje parkingi bezpłatnie.

Dla naszych klientów ważne jest, że decydując się na zakupy w Designer Outlet – zarówno w Gdańsku, Sosnowcu, jak i Warszawie – mają do dyspozycji bezpłatny parking, dogodnie zlokalizowany przy samym centrum. W każdym Designer Outlet dysponujemy ponad tysiącem miejsc parkingowych dających możliwość łatwego zaparkowania – mówi Agnieszka Kuś, Marketing Manager Designer Outlet Warszawa.

___

Centra outletowe Designer Outlet są w Polsce obecne w trzech lokalizacjach – w Gdańsku, Sosnowcu i Piasecznie pod Warszawą. Każde z nich oferuje niepowtarzalny mix polskich i zagranicznych marek modowych, również grupę marek segmentu premium. Szeroka oferta daje niepowtarzalną okazję do nabycia najwyższej jakości produktów w cenach zawsze 30-70% niższych od cen regularnych. W ofercie centrów możemy znaleźć m.in. marki: Armani, Calvin Klein, Guess, Levi’s, New Balance, Nike, Pandora, Tommy Hilfiger i wiele więcej.