
Odnowione logo w kampanii CUK
Od 12 listopada trwa nowa kampania reklamowa multiagencji CUK Ubezpieczenia, w której firma prezentuje swoje odnowione logo. To kolejny obok czołowych ubezpieczycieli przedstawiciel branży, który w 2012 r. zdecydował się na zmianę wizerunku.
Z poprzednim logo byliśmy identyfikowani przez okrągłą dekadę. Nasi klienci zdążyli się już do niego przyzwyczaić. Dlatego nie zależało nam na całkowitej rewolucji, ale raczej na liftingu z zachowaniem charakteru poprzedniego wzoru. Chcieliśmy wyglądać nowocześnie i pokazać klientom, że idziemy z duchem czasu. Logo symbolizuje teraz nie tylko stabilność i wiarygodność CUK, ale także do tej pory nieco skrywane cechy naszej firmy, związane z technologią i nowoczesnością. Zmieniony design w większym stopniu nawiązuje też do podstawy działalności CUK, czyli jego multiagencyjności – mówi Maciej Kuczwalski, dyrektor sprzedaży multiagencji CUK Ubezpieczenia.
W ramach kampanii przez 10 dni w wybranych oddziałach Telewizji Polskiej – TVP Gdańsk, Bydgoszcz, Olsztyn, Poznań, Warszawa i Łódź – emitowany będzie spot reklamowy, w którym firma przypomina, że porównanie ofert różnych towarzystw oznacza zakup tańszego ubezpieczenia. Publikacją spotu reklamowego w internecie multiagencja zainaugurowała również działanie firmowego profilu „CUKubezpieczenia” w serwisie YouTube. Po Facebooku, jest to drugi kanał komunikacji social media, który CUK wykorzystuje do kontaktu z rynkiem i klientami.
Zmienione logo widnieje już na odnowionej stronie internetowej firmy www.cuk.pl. Stopniowo logo oraz kolorystyka będą również wprowadzane do wszystkich materiałów firmowych oraz w punktach partnerskich.
Multiagencja CUK Ubezpieczenia zajmuje się doradztwem i sprzedażą produktów ubezpieczeniowych czołowych towarzystw funkcjonujących w Polsce. W swojej ofercie ma do wyboru 60 produktów OC i AC oraz szeroki wachlarz ubezpieczeń majątkowych. CUK posiada oddziały zlokalizowane w ponad 50 miastach w Polsce. Wieloletnie doświadczenie i współpraca z największymi Towarzystwami Ubezpieczeniowymi w Polsce zaowocowała wieloma nagrodami i wyróżnieniami, m.in. pierwsza nagroda w kategorii „Najlepsza Multiagencja STU” od towarzystwa Ergo Hestia SA.
Odnowione logo w kampanii CUK – artykuł do pobrania