
Saltus szuka współpracowników
Rosnące przychody z polis zdrowotnych i ich potencjał to szansa dla branży ubezpieczeniowej. Kluczową rolę odgrywa jednak jakość oferty i jej dostępność. Dlatego Saltus Ubezpieczenia zdecydował się postawić na większą specjalizację. Modyfikacja oferty pomoże skoncentrować się na obszarze grupowych ubezpieczeń zdrowotnych. Po to aby dostarczać na rynek produkt najwyższej klasy, będący atrakcyjną alternatywą dla oferty największych ubezpieczycieli.
W 2015 r. Polacy na prywatne ubezpieczenia zdrowotne wydali 483 mln zł. To o 21 proc. więcej niż rok wcześniej. Na pozabudżetowe leczenie w ciągu roku (nie licząc leków) statystyczny Polak wydaje 250-400 zł (dane Agora). To skłania go już do zastanowienia się nad ponoszeniem regularnych opłat na prywatne ubezpieczenia lub abonamenty, które dają stały dostęp do prywatnej służby zdrowia, o oczekiwanej jakości. Sprzyja temu rynek pracy, który od 2015 roku w coraz większym stopniu staje się rynkiem pracownika. Pracodawcy od podnoszenia wynagrodzenia wolą zwiększać atrakcyjność stanowiska przez wykupywanie ubezpieczeń grupowych z pakietami medycznymi. Ubezpieczenia zdrowotne to więc teraz produkt, który otwiera drzwi do przedsiębiorstw. Rynek zmusza pracodawców do oferowania pracownikom takich bonusów jakich oczekują, żeby zatrzymać u siebie najbardziej wartościowych ludzi lub pozyskać nowych.
– Z analizy rynkowych trendów i potrzeb konsumenckich wyciągnęliśmy wnioski i ustaliliśmy kierunki, w jakich chcemy się rozwijać. Skupiamy się w segmencie ubezpieczeń zdrowotnych dla firm i mamy ambicje, żeby stać się liderem w grupowych ubezpieczeniach zdrowotnych – Małgorzata Jackiewicz, Dyrektor Sprzedaży Ubezpieczeń Zdrowotnych Saltus Ubezpieczenia.
Oferta zdrowotna Saltus wyróżnia się na rynku brakiem jakościowego różnicowania dostępnych pakietów. Ubezpieczony – bez względu na wariant ochrony, którym jest objęty – posiada dostęp do tych samych specjalistów oraz badań diagnostycznych i laboratoryjnych, różna jest natomiast liczba przysługujących procedur medycznych – limit ilościowy zastępuje limit jakościowy. Sieć placówek medycznych, w których można skorzystać z ubezpieczenia Saltus liczy przeszło 1100 punktów należących do renomowanych sieci w całym kraju, a wszystkie usługi są dostępne pod jednym numerem telefonu.
– Zainteresowanie naszą ofertą jest bardzo duże, a jego konstrukcja – korzystna dla klienta i niepowtarzalna na rynku – wydaje się być oczekiwanym i poszukiwanym modelem. Tym bardziej przy atrakcyjnej składce miesięcznej. Nasz najtańszy pakiet zapewnia dostęp do takiej samej, długiej listy specjalistów i badań diagnostycznych, co wersja topowa – Adam Wojtyca Dyrektor Sprzedaży Ubezpieczeń Saltus Ubezpieczenia.
– Cały czas poprawiamy też system szkoleń i proces wypłat tak, aby był coraz wygodniejszy dla współpracujących z nami pośredników. Myślę, że już wkrótce efekty tego będą coraz lepiej widoczne. Niepowtarzalność i unikalność produktu powoduje, że Saltus cały czas rozbudowuje zespół pośredników – Ryszard Hałas Dyrektor Sprzedaży Ubezpieczeń Saltus Ubezpieczenia.
Kontakt:
Małgorzata Jackiewicz
Dyrektor Sprzedaży Ubezpieczeń Zdrowotnych
m: 695 600 207