Kanały komunikacji, które wykorzystujemy
Relacje z mediami
Relacje z mediami to nasza najważniejsza kompetencja. Miesięcznie uzyskujemy kilkaset publikacji dla naszych Klientów.
Content marketing
Tworzymy widoczne i ciekawe treści opisujące nawet bardzo skomplikowane obszary działalności naszych Klientów.
Media społecznościowe
Traktujemy media społecznościowe jako istotny element miksu komunikacyjnego, który pozwala nam wzmacniać więź z interesariuszami Klientów.
Wideo i podcasty
Wykorzystujemy nowoczesne, audiowizualne formy komunikacji. Umiemy walczyć o uwagę internautów – tworzymy chwytliwe materiały wideo i podcasty.
Wydawnictwa wewnętrzne
Wspieramy naszych Klientów w budowaniu własnego medium – magazynu tematycznego/newslettera użytecznego dla odbiorcy, ukierunkowanego na wskazaną grupę celową (zewnętrzną i/lub wewnętrzną).
Moderacja forów
Doceniamy niezależne kanały komunikacji, w których internauci dyskutują i szukają porady innych użytkowników.